It's times like these

image14

Igår var det valborg och det innefattade väl det mesta. Först skola och geografi (yes, it's over) därefter knallade vi runt i stan och leta skor, sedan åkte vi en snabbis hem till mig. Efter att vi inte dött av stress som vi borde gjort så hann vi precis in till stan innan alla bussar och spårisar ställdes in pågrund av Cortegen. Sedan satt vi där en timme på en mur och kollade på den. Sedan var det stress ner till Centralstationen med ett stopp på Konsum för att köpa engångsgrill (jag hade planerat grillkväll, dock hade vi tydligen ingen grill. Härligt) och lite extra.
Träffade den person jag minst av allt önskade se på valborg. Sometimes you have all the luck.
Vi missade såklart bussen precis och fick stå och vänta. Väl hemma var det ännu mer stress, plattång och smink hit, grillning och matlagning dit. 5 minuter innan bussen går låser jag ytterdörren. 100 meter från busshållplatsen kommer den, vi springer som idioter, han åker, 2 minuter för tidigt. Vrickade fötter uppkom på kuppen.
Sedan gick allting som smort. Chillfest med lekar och lite dans. Valborg är inte så illa ändå.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Kände mig bara tvungen att säga hur bra jag tycker din blogg när jag kom in på den av en ren slump =) Såg att du dessutom också gjort nationella proven ganska nyligen, vad valde du att skriva om?

2008-05-05 @ 21:48:40
Postat av: Susanna

Vad glad jag blev :) Jag skrev om när man blir vuxen, hur vägen dit är och vilka dörrar man måste gå igenom. Uppgift 1 det vill säga. Jag tyckte det var komplicerat. Det tyckte du också kanske`?

2008-05-21 @ 12:33:17
URL: http://vicini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0