To make peace, we need soccer


Man kan nästan säga att det är den här dagen jag längtat till sedan 9 juli 2006. Först blir jag lämnad ensam en vecka för att familjen åker till L'Espagne. Men det är inte det viktiga, alla som innehar någon slags allmänbildning eller koll vet ju att idag börjar fotbolls-EM. Eftersom jag har sagt upp mitt samtycke med Svenska Landslaget eftersom de gång efter gång placerar Zlatan Ibrahimovic på topp, trots att han inte levererat sedan 2005!!! När Källström presterar dåligt, så får Svensson platsen nästa gång ungefär, men det verkar som den där prenumerar på den platsen. Vi har ju trots allt 3 andra hyfsade anfallare som iallafall borde få en chans. Därför hejar jag på Tyskland och Italien iår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0