Absolutley awesome

Apropå förra inlägget och bilden, så älskar jag Sonys reklamfilmer. Först kom den med studsbollarna. Ni kanske har sett reklamfilmen eller bilder från när flera tusen färgglada studsbollar kommer studsandes fram på San Fransiscos gator? Det finns ju tre till. Tvåa i raden kom den med färgen som exploderar från byggnader i Glasgow 2006. Sedan 2007 kom reklamfilmen med de färgglada kaninerna springandes över Manhattan och sist i raden är den när Miamis gator fylls med skum. Helt underbara och fascinerande reklamfilmer!


sonypaint.png



Jag har sett alla utan kaninerna på TVn, men jag kan inte bestämma mig för vilken som är ballast. Det lutar nog åt den första. Orginalet med studsbollarna. Vilken tycker du?

Kommentarer
Postat av: Tobias

Fan va mysiga reklamer :D

2008-06-08 @ 17:35:26
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0