Maybe I might be slow

image5

Jag må vara sisådär ett år efter, men vad spelar det för roll? För att introducera mig själv för eventuella läsare så Gillar jag bra bloggar, våren, H&M, biologi/miljökunskap, ironi, musik, västkusten, åka flygplan, One Tree Hill, Italien, kläder, läkare, smoothies, internet, plattången, charmiga killar, Josh Duhamel, solglasögon, jogga, melontuggummin. Jag gillar inte kriminella, röda äpplen, lögner, Ellos/H&M/Forever21-kollage, rosa, självupptagna människor, ICQ, regn, väckarklockor, The O.C., kladdkaka, bakåtsträvare, kommunister (det är en fin tanke, men den fungerar inte i praktiken), att vara rastlös, anonyma kommentarer och bada i Östersjön.

Thats it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0