Don't say I never gave you anything.



Bästa sättet att plugga in engelskaord måste väl vara igenom och kolla på TV? Det blir nog att kolla på säsong 1 utav favoritserien One Tree Hill ikväll, eftersom jag redan sett alla avsnitt som visas på TV. Igår var det förövrigt One Tree Hill Charity Basketball Game i Wilmington, NC. Något jag jättegärna velat gå på, men eftersom jag troligtvis ska till New York i september och jag inte är gjord av pengar så hoppas jag istället på en match nästa år. Då har jag och en kompis lovat varann att åka om det blir något, vilket inte är omöjligt med tanke på att det kommer en sjätte säsong. Men nu, One Tree Hill avsnitt 1x02. Behöver jag ens säga vilket mitt favoritpar är?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0